مقاله بیس انگلیسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی به قصد خرید ویژه در قالب PDF و در ۲۶ صفحه ارائه گردیده است
مقاله بیس انگلیسی تاثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی به قصد خرید ویژه در قالب PDF و در ۲۶ صفحه ارائه گردیده است
تأثير تبليغات دهان به دهان الكترونيكي بر قصد خريد ويژه_1645308398_55338_4539_1315.zip0.64 MB |
تومان
پاورپوینت فروشگاه آمازون در قالب pptx و در ۳۱ صفحه ارائه شده است ...تومان
مقاله بیس آیا آموزش مشتری باعث ایجاد تبلیغ کلامی مثبت میشود؟ مقاله ای انگلیسی ، در قالب PDF و ...تومان
مقاله بیس انگلیسی استفاده از داده های شفاهی رسانه های اجتماعی برای شناسایی رقابت نامتقارن ...